.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوجوانان ايران المپيكي شدند

تيم ملي واليبال نوجوانان ايران با غلبه بر چين و كسب عنوان قهرماني آسيا جواز حضور در رقابت هاي المپيك سنگاپور را كسب كرد.

به گزارش شمال نيوز ، تيم ملي واليبال نوجوانان ايران عصر امروز براي كسب عنوان قهرماني مسابقات قهرماني آسيا برابر چين قرار گرفت و موفق شد با از پيش رو برداشتن حريف خود جواز حضور در رقابت هاي المپيك نوجوانان را كسب كند.
در اين ديدار كه از ساعت 17:30 دقيقه و در حضور علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني، حميد سجادي معاون سازمان تربيت بدني و محمود مشحون رئيس فدراسيون بسكتبال، حبيب كاشاني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس و بيش از 3 هزار هوادار مشتاق در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد ملي پوشان ايران موفق شدند با نتيجه 3 بر 2 چين را شكست دهند.
در گيم اول اين ديدار نوجوانان چين برخلاف انتظار بازي را بهتر آغاز كردند و موفق شدند با نتيجه 8 بر 5 از حريف پيش بيفتند تا وقت استراحت فني اول را بگيرند، اما پس از به جريان افتادن مجدد بازي اين بازيكنان ايران بودند كه با دستورات كادر فني و حمايت هواداران حاضر در سالن موفق شدند بازي را به تساوي 15 بر 15 بكشانند و در ادامه هم موفق شدند با انجام يك بازي خوب و زدن سرويس هاي دقيق با 3 اختلاف از حريف خود پيش بيفتند؛ اين گيم در پايان با نتيجه 25 بر 17 به سود نوجوانان شايسته ايران خاتمه يافت.
در آغاز گيم دوم نوجوانان ايران با حمايت همه جانبه هواداران و با توجه به شناختي كه از حريف كسب كرده بودند موفق شدند با 3 اختلاف از حريف پيش بيفتند؛ اما در ادامه چيني ها موفق شدند اختلاف امتياز را كم كرده و بازي را به تساوي 9 بر 9 برسانند. بازي در ادامه گيم دوم با شرايط مساوي پيش رفت تا اينكه در پايان چيني ها موفق شدند با نتيجه 28 بر 26 نوجوانان ايراني را شكست دهند.
در گيم سوم اين مسابقه كه از حساسيت خاصي برخوردار بود و استرس زيادي به بازيكنان، كادر فني و تماشاگران وارد شد نوجوانان ايراني موفق شدند در پايان ماراتني ديدني و جذاب بازي را با نتيجه 28 بر 26 به سود خود خاتمه دهند تا روحيه مضاعفي براي آغاز گيم چهارم داشته باشند.
در گيم چهارم چيني ها بازي را بسيار كم اشتباه تر از نوجوانان ايران آغاز كردند و موفق شدند از همان ابتداي بازي با 5 امتياز اختلاف از ايران پيش بيفتند؛ در ادامه دفاع روي تور ضعيف بازيكنان ايران، اشتباهات فردي در بين بازيكنان ايران و دريافت هاي خوب چيني ها باعث شد تا اين گيم با نتيجه 25 بر 22 به سود چيني ها خاتمه پيدا كند تا براي مشخص شدن قهرمان مسابقات آسيايي بازي به گيم پنجم برسد.
در ادامه و در گيم پنجم نوجوانان شايسته ايراني با حمايت هاي فوق العاده تماشاگران و با انجام يك بازي متفاوت و برتر موفق شدند چيني ها را به زانو در بياورند. اين گيم در پايان با نتيجه 15 بر 7 به سود واليباليست هاي ايراني خاتمه يافت تا ايران به عنوان قهرمان هشتمين دوره مسابقات واليبال نوجوانان آسيا معرفي شود.
با اين پيروزي و كسب عنوان قهرماني نوجوانان واليباليست ايران موفق شدند جواز حضور در رقابت هاي المپيك نوجوانان سنگاپور را نيز كسب كنند.
پيش از اين صعود ايران به جام جهاني قطعي شده بود.
دوره پيش اين مسابقات سال گذشته در سريلانكا با قهرماني ايران به پايان رسيده بود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.